مرجع خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

بزرگترین املاک در منطقه اندیشه با کادری مجرب

مرجع خرید و فروش آپارتمان در اندیشه

بزرگترین املاک در منطقه اندیشه با کادری مجرب

منطقه اندیشه از توابع شهرستان شهریار بوده و دارای 7 فاز مجزا می باشد ، مشاورین املاک خانی مشاور شما در این منطقه هستند و با تمام توان شما را تا خرید ملک مطلوبتان همراهی می کنند اگر مشتاق خرید آپارتمان در اندیشه هستید، ما در املاک خانی به شما کمک می کنیم املاکی را که با نیازها و تجهیزات شما مطابقت دارد شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید معامله را بستید.
https://www.amlakkhani.com/

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

خرید آپارتمان 140 متری 




آپارتمان به صورت تک واحدی بوده و شامل طراحی دیدنی که در آن از نقاشی های هنری ، کاغذ دیواری ، گچ بری کلاسیک ، پرده و لوستر بهره جسته اند . این به جهت داشتن پنجره های قدی از نورگیر ایده آلی برخوردار می باشد ، کف آپارتمان از پارگت آلمانی استفاده شده ، و ملک از تراس بزرگی برخوردار می باش .مشاعات ملک بسیار پشم گیر بوده و شامل پارکینگ  اختصاصی و انباری می باشد . بازدید کنندگان محترم شما میتوانید پس از بازدید از سایت املاک خانی جهت خرید آپارتمان در اندیشه با مشاورین ما در تماس باشید .


قیمت : متری 3800 


جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این ملک با مشاورین ما در تماس باشید .

09126344564 شاهین سرهنگی 

  • ۹۸/۰۱/۱۲
  • املاک خانـــی

آپارتمان

خرید آپارتمان در اندیشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی